- Η εκκλησία είναι στην μεσαία πινέζα.
- Η πάνω είναι το σπίτι του παππού και της γιαγιάς όπου θα πάμε να τσιμπήσουμε μετά κάτι όλοι μαζί.
- Η κάτω είναι το δικό μου σπίτι.
Γενικά όλες οι διαδρομές είναι με τα πόδια.
Η μεγαλύτερη είναι από το σπίτι μου μέχρι το σπίτι της γιαγιάς (700 μέτρα).
3 σχόλια on "Παναγία η Θεοτόκος"
Θα 'ρθω, θα 'ρθω! Αλέξανδρος
ε ρε γλέντια η Μάγια !! Θα ρίξει κλάμα με τη σέσουλα !!
Και η Νιόβη θα Θυμάτε τα δικά της !!!
Αποστόλης
Nona Maya..!!!!!
Apostolis
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε κάτι, Γράψτε κάτι!