2 Απρ 2008

Παναγία η Θεοτόκος


Εδώ είναι η εκκλησία που θα με βαφτίσουν.


Γενικά όλες οι διαδρομές είναι με τα πόδια.
Η μεγαλύτερη είναι από το σπίτι μου μέχρι το σπίτι της γιαγιάς (700 μέτρα).

3 σχόλια on "Παναγία η Θεοτόκος"

Ανώνυμος είπε...

Θα 'ρθω, θα 'ρθω! Αλέξανδρος

Ανώνυμος είπε...

ε ρε γλέντια η Μάγια !! Θα ρίξει κλάμα με τη σέσουλα !!

Και η Νιόβη θα Θυμάτε τα δικά της !!!

Αποστόλης

Ανώνυμος είπε...

Nona Maya..!!!!!

Apostolis

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε κάτι, Γράψτε κάτι!

 

Μάγια Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez