8 Μαΐ 2005

Τι θα ακούσουμε


disco tin vrisko
Μάλλον Disko και τέτοια. Σίγουρα όμως και κανένα κομμάτι Ζουζούνια.
Δεν ξέρω ο πατέρας μου είναι περίεργος άνθρωπος.

Δείτε τι ακούει ο ίδιος

Πατέρας

0 σχόλια on "Τι θα ακούσουμε"

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε κάτι, Γράψτε κάτι!

 

Μάγια Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez