Μάλλον Disko και τέτοια. Σίγουρα όμως και κανένα κομμάτι Ζουζούνια.
Δεν ξέρω ο πατέρας μου είναι περίεργος άνθρωπος.
Δείτε τι ακούει ο ίδιος
Πατέρας
Μάγια Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez
0 σχόλια on "Τι θα ακούσουμε"
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε κάτι, Γράψτε κάτι!